obeskrivlig saknad

Jag saknar Pappa varje sekund ♥


Det känns så overkligt att han inte finns hos oss längre... Jag drömmer så verkliga drömmar på nätterna, han är där hela tiden. 
Jag var ut till Tallbacken ikväll för första gången sen i söndags. Hans jacka och keps hänger på kroken innanför dörren. Rullatorn som han har behövt hjälp av står intill sängen. Kökssoffan som han så gärna låg på ser precis likadan ut. Hela huset andas Pappa. Ikväll när vi satt vid köksbordet så väntade jag på att han skulle komma och sätta sig.
Overkligt är det enda ordet som kan beskriva det hela.

Imorgon ska vi till begravningsbyrån. Ännu en absurd sak som måste ordnas. Jag vill inte riktigt, samtidigt som jag vet att det behövs göras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara säga att jag beundrar dig gumman. När jag läser alla fina ord du skriver så får de mig att inse att man ska ta vara på varje sekund som går för de är så få.



Jag talar ofta om för mina nära hur mycket jag älskar dem, vilket vi i min familj har svårt med att säga. Men jag försöker ändra på det.



Ta hand om dig och dina nära kram kram

2011-02-17 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0