sunprime riviera - gran canaria

Hjärtat och jag har det bra. Vi har lagt oss runt 22 om kvällarna, ätit gott, solat mycket, vilat ännu mer. Frukostbuffén är fantastisk. Gymmet är kanon. Hotellet är en lugn plats då besökarna måste fyllt 18 - vilket betyder att ♥ och jag är nästan yngst. Ölen är god och middagarna romantiska och härliga.

Imorrn går flyget hem. Trots att vi sovit nästan 10 h varje natt och dagarna spenderats i solstolen känner jag mig fortfarande trött. All tid på sjukhuset med pappa och den tunga sorgen jag har i kroppen gör sig påmind, men varje dag går frammåt. Livet går vidare.

Nu ska jag lägga mig vid poolen och njuta de sista soltimmarna. Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0