hälsoterapeut

Nu är det klart! I fredags tog jag äntligen min examen!

Det blev kalasande ända till 05:00 men det var det lätt värt :) Jag kan nu titulera mig Hälsoterapeut/instruktör, av Branschrådet Svensk Massage Certifierad massör, Diplomerad Taktil massör samt SPA-terapeut. Jag har även tagit en kurs i vaxning samt färgning av fransar och bryn - så tveka inte att höra av dig om du vill bli ännu finare till sommaren :)
Nu har jag äntligen flyttat hem till Enköping igen. M och jag skivas om vilka prylar jag får ta med mig in i vårt nu, gemensamma hem ;)
Jag jobbar nu på Hälsokraft och hoppas på att kunna inreda mitt egna behandlingsrum där så snart som möjligt!
Kika gärna förbi och säg hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sophie och lycka till i framtiden från oss i Heby.

2011-05-10 @ 22:45:49
Postat av: Therese

Grattis Grattis! :-) Vad duktig du är Sophie! All lycka i framtiden! kram Therese

2011-05-11 @ 11:04:14
Postat av: annika

Grattis ! =)

2011-05-11 @ 20:33:25
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Torsten och Anne-Lie

GRATTIS! Lycka till med din nya utbildning. Hoppas det finns plats för dina prylar hos M. Om inte kan du få hyra in dig i vårt garage!

2011-05-11 @ 23:03:55
Postat av: Torsten

....kurs i vaxning, vad bra! Då får jag beställa vaxning av benen inför Vätternrundan.

2011-05-12 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0