1 h sömn

har fått ihop en timmes sömn inatt. så fort jag lägger mig ner svider det satan i övre delen av magen och illamåendet tar vid. ringde dom underbara tjejerna hos min husläkare imorse;
"vi kan sätta in starkare piller mot din magkartarr, men du måste göra ngt åt din situation, sophie"
"hmm"

igår så kom malin över. världens bästa malin! vi åt en god sallad sen kom johan och jens med fikabröd. vilka killar! jag fick iofs bara i mig en knapp bulle och en cm kladdkaka men jag gillar gesten. massor!
ni är underbara som finns.


idag skiner solen, kanske ska försöka pallra mig ut på gården och ta med en bok?

Kommentarer
Postat av: sara

stackars dig, hoppas du mår bättre snart min fina fina kusin. puss!

2009-04-07 @ 17:11:30
Postat av: sophie

tack raring! när ska vi träffas över lite rosé?

2009-04-07 @ 22:33:00
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0