2 kg upp

ååh herregud...
nu sitter jag hemma i soffan. sockerstinn, vinlullig och svullen. med en halsbränna värre än värst! usch, jag mår som en påse grillor.
visst är det underbart att komma ut till landet och kramas med mor och far, men ska dom göda mig som ikväll så kommer jag ligga på 79, ist för mina efterlängtade 59kg... blir till att bada i vassen i år... igen.
bara 2 kg upp ikväll. o m g...
försökte ringa j, eftersom han bad mig ringa, men det är som vanligt... inget svar. fcuk him. när det passar honom så...
ja jävlar.

pappa mår väldigt bra! pigg och kry, förutom hans ben. den 14e kommer ortopeden ringa för att ge honom en tid för att titta över skiten. blir en ny operation förmodligen. skruvarna i benet är tydligen inget man kan dra åt själv med skruvdragarn'...

nu ska jag självdö till nån risig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0