affärskommunikation eng

i januari var jag i kontakt med komvux här i stan. "jag måååste plugga på min engelska, eftersom jag träffar så många engelskspråkiga kunder"
"nemas problemas, vi har en distanskurs; affärskommunikation engelska"
"skitbra!"
jag köpte två skolböcker för 599 kr och var skittaggad men allt rann ut i sanden... jag har inte mått nå bra, pappa blev sjuk...
igår fick jag brev från komvux. SKIT! Nu kommer jag få skäll för att jag inte gjort ett skit  på kursen...
men i brevet kommer ett slutbetyg(!!) avklarad affärskommunikation engelska: VG

NAJS!
på komvux behöver man tydligen inte göra ett skit, men får papper på att man klarat ett VG.

TACK!
va fan gör dom på komvux?

Kommentarer
Postat av: A

Haha, ska ringa komvux genast och "plugga" upp så många betyg jag kan nu..

2009-04-11 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0