alkolås, tack!

jag är upprörd... varför finns det inte alkolås på mobiler? varför ska man envisas om att ringa och sms på fyllan? det blir bara fel, jättefel. typ, klockorna stannar - så fel!
ååååhh

underbara C åkte nyss hem. jag hängde med honom och hans polare på kalas i gurkstaden igår. väldigt roligt! jag var iofs som en katt bland alla hermeliner men riktigt skoj. haha, jag var inte populär hos en specifik fd. till C. det var skoj. haha!
idag vaknade vi till liv vid 12, duschade och gick och käkade. eftersom vädergudarna var med oss bestämde vi oss för en glass i hamnen. 

C skjutsade hem mig och jag fick visa enköping och "my crib". nu har du sett mig, min hem, mitt kylskåp och min bil, now get out :-P
förlåt c, men jag måste berätta om ditt vita hårstrå vi hittade :) jag sitter och pillar i hans långa fina och väldresserade hårsvall och hittar ett vitt hårstrå. "ryck det!"
"men det är väl inte så farligt?"
"hur många tjugotreåringar känner du med vita hårstån?"
"....flera stycken....."
"så säger du bara för att vara snäll!"
"..hmmm..... ja...."
i lööööv u, du är hur rolig som helst!

nu ska krova thai - stans bästa thaihak - får göra det dom är bäst på: sno ihop en kebab till mig

Kommentarer
Postat av: Sara

Eh, jo alkolås på mobilen skulle va bra!

Jag brukar radera vissa numer före jag far på fest! Fast på nått fuffens vis så kommer jag alltid ihåg dem!

2009-04-14 @ 20:13:25
URL: http://saraps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0