ett rum eller soffa till övers?

här sitter jag i soffan. plötsligt kommer det över mig: idag är det söndag, det har det vart hela dagen. detta betyder att imorrn är det måndag. arbetsdag.
för första gången på fem månader känner jag ingenting. ingen magont, inget tryck över bröstet, ingen klump i halsen. jag är däremot exalterad! det kommer bli sååå himla kul! visst, i en månad framåt kommer jag flyga mellan tre olika kontor, ett i v-ås, ett i skultuna och ett i köping. det absolut bästa vore om jag skaffade mig en övernattningslägenhet i v-ås. någon som kanske har ett rum eller soffa till övers? jag är en rökfri, glad och snäll tjej som kan hålla ordning på mina saker, om det krävs :)
nu har jag fyra maskiner tvätt att vika. underbart att komma hem och mjukmedelslukten slår emot en. mmm :)
dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0