inte mkt gjort..

idag har det inte blivit mkt gjort. somnade runt 5 imorse och sov långt in på dan ist. duschade lääänge och gick till o'learys med j för att äta gott i solen.
vem sitter inte där, om inte min "höstromans" rocker-m... det blev tokigt mellan oss. det är så lång historia att den inte får plats här. idag så pratar vi inte... han satt iaf där med sina vänner och hälsade inte, så jag och mitt sällskap gick in för att beställa. när vi kom ut var dom borta... konstigt? en av hans vänner satt kvar med ett annat gäng på uteserveringen. han var ju tuff nog att hälsa iaf :) tack långstånk! han reser sig, med luren mot örat: "nej det finns bara en här, och den är tom" samtidigt som han lyfter på en dosa onico som ligger vid vårt bord intill. "har ni sett nån annan dosa här?"
nope, säger vi och rycker på axlarna.
senare säger jag till j: "vore kul om jag skickade sms till honom och sa att jag håller dosan som gisslan".
skulle förmodligen bli liv så jag hoppade över det...

ikväll kommer mor och far hit. jag ska bjuda på taco-gratäng och glass med varma bär. sen är det Så ska det låta!
kanske ska ta och bli vinfull ikväll? wanna join me? anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0