ortopeden ringde pappa

far har ju haft så mycket problem med sitt ben. där alla skruvar sitter... men ortopeden ringde idag och dom kom överrens om att pappsen ska få en remiss till enköpings lasarett. om skruvarna ska tas ut, görs det i enköping. men dom vet inte om det verkligen är skruvarna som värker så jävligt, vi får se.

magen värker så in i h**vete... det svider och bränner och illamåendet finns där hela tiden. jag hoppas så innerligt att onkologen kommer våga ge pappsen cytostatika. att låta cancern löpa fritt kommer inte att fungera... å andra sidan vill jag inte alls det, förra gången var hemsk.
att sitta på intensiven, hålla pappa i handen och känna dödsångesten så nära inpå var det hittills värsta jag vart med om...

men, jag börjar se ljuset i tunneln vad gäller mitt jobb. det kommer iaf ordna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0