powerwalk

igår, innan m gled förbi, var jag ute på gröngarns-åsen och flåsade. mina ben har aldrig burit mig dit förut, men dit kommer jag gå och göra bort mig fler gånger...

hittade en mördarbacke och en bänk. kommer förmodligen ha träningsvärk imorrn... överallt!
lyssnade iaf på sr's podradio. kodjo i morgonpasset kan nog vara den roligaste! v.9 hade dom besök av en kille som surrar jamicanska... inte att rekommendera! inte om du är som jag iaf... av någon konstig anledning har jag superlätt för att härma och säga efter eller sjunga när jag lyssnar i lurarna.
så där är jag, på högsta punkten på åsen och gör push-ups mot en bänk jag hittade, och försöker prata nåt liknande jamaicanska och fnissar för mig själv. det är först när jag hör mig själv, överrösta kodjo, stönandes ut nåt som mer låter som en tandlös ryss som jag känner mig iakttagen. jag kikar snett över axeln, och naturligtvis står där ett äldre par och glor på mig. undrar va tusan som gick runt i deras huvud? "stackars flickebarnet har inga tänder?" eller "vad är det för fel på dagens ungdom?"
jag hann iaf inte fråga för snabbare än blixten snubblade jag nedför mördarbacken och höll på att slå ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: A.

Ooohh, så du sprang i den klassiska sandbacken med dem härliga trappstegen på slutet som man nästan måste hoppa för att ta sig upp för!? :)

2009-04-16 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0