sova? nejdu...

gick sådär att sova... svtplay.se är annars helt ok att titta på, tills telefonen ringer och säger: dags att gå till corner!
väl inne på ett av stans sjaskigaste men ändå mysiga hak kommer det fram en full tant till oss;
"nån som har en cigg jag kan få tigga eller köpa?"
j: "nejdu!"
husbyggar-m: "men jag har en stor kuban mellan benen..."
full tant rynkar på näsan och vänder på klacken
herr carlsson: "hi hi hi"

klockan är 02:51 och fåglarna kvittrar utanför. oj va jag längtar till sommarn, då skulle man sitta ute nu med en filt om sig...
ska öppna alla fönster och lägga mig under två täcken och försöka blunda.
på med ögonbindeln, det bästa köpet jag gjort på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0