tvärnit

det där med att fickparkera har aldrig vart m's grej. speciellt inte i monstret till suv hennes föräldrar törs låna ut till henne :)
glömmer aldrig i onsdags förra veckan när hon kom in till "storstan" innan vår myskväll. jag hade vart ute och powerwalkat och gjort bort mig inför alla gröngarns-boende.
jag kom gick precis utanför grinden när hon gasar förbi som ett yrväder, och tvärnitar halvvägs ut i fyrvägskorsningen....
"vad håller hon på med?"
i med backen och full kareta igen. det är först då hon ser mig. :) jag ser vad hon tänker: "skit, nu ska jag ha åskådare också, som om det inte är jobbigt nog?!" men hon fixade det, efter att jag fick vara med och vinka!
älskar dig!

saknar mest


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, att du tog upp det =) men jga klarade det aven om bilden du la ut inte var den finaste =) Saknar dig mer, mera mest!!!

2009-04-27 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0