dags för nya utmaningar!

idag är sista dagen för mig på mitt jobb.

och det känns väldigt märkligt, men samtidigt skönt. ingen vet om det, ingen ska veta heller...?
en lång historia kort: jag trivs inte. jag trivs så illa att jag får sån ångest att jag kräks på nätterna/mornarna för att gå hit.

alternativet just nu är inte hundra... fram tom 1/6 kommer jag hatta runt på tre olika kontor sen hamnar jag på ett fjärde, 5 
dagar i veckan.
i höst däremot kommer det bli spännande!
jag har sökt några olika ky-utbildningar.
hälsoutvecklare, hälso- och friskvårdskonsulent, hälsoterapeut och hudterapeut.
jag kan hamna i helsingborg, landskrona, sunne, uddevalla eller sthlm. i slutet på juni får jag reda på om jag kommer in.
om det går så illa att jag inte blir antagen ska jag söka mig till hk i banken i sthlm.
just nu känner jag bara att en stor bit av stenen som setat i magen/bröstet/halsen har släppt. *pust

dags för nya utmaningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0