för mkt månad kvar på lönen?

idag har allt och inget hänt. tidigt i morse fick jag besök, en stackare som inte fick följa med sina vänner till turkiet på sista-minuten men som fick äran att skjutsa dem till arlanda gled förbi. mysig kille det där...
sen kom j förbi och vi lagade isterband med potatismos. bond-mat till bönderna. skit ska skit ha, eller?
sen blev det en rundtur i hans skrothög, jag fick se siggesta och torstuna... och jag som trodde jag kom från landet?
nu har vi fikat och j har svurit över spotify och att det inte finns tillräckligt med musik. jaja...
nu sitter jag och väntar på mr e. han ringde igår och bad om att bli bjuden på mat, verkar som om det är för mkt månad kvar och för lite lön... jag har lite varma koppen i skåpet. blir man mätt på det?
sen blir det en långpromenad i kvällsluften. gröngarnsåsen, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0