can you feeeel it?!

vilken rush det har vart på förmiddagen! herre min skapare, hinner knappt med att andas... att sitta i kassan är riktigt skoj. i love it, i looove it :)
kommer du ihåg ally mcbeal som gick på 4an tidigare?
 
hon fick en massa syner eller hallucinationer? idag känner jag mig som henne :) när det var som mest folk här i lokalen fick jag synen att jag själv ställde mig upp på skrivbordet och shakeade rumpan samtidigt som jag sjöng på michael jackson's - can you feel it.
can you feel it? can you feel it? can you feeeel it?!
jag vet, jag är vrickad...
ikväll jobbar jag natt. det betyder till 18:15. och så går tåget först 18:59 så jag är hemma först 19:28 - då blir det sola och sen långpromenad. anyone care too join this crazy girl?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0