äventyr


mor och jag var på äventyr idag.
vi åkte till sunne för att titta på en lya jag fick nys om på blocket. självklart åt vi brunch på nån mysig rastplats utanför karlskoga. (heter det så?)
efter att ha svängt fel 2, 3 och 5 ggr och vart tvungna att ta fram gpsen så hittade vi fram. bra jävla talanglösa vi var då huset ligger PRECIS intill "stora" vägen.
och... oj... jag.gillart. huset, hyresvärdarna, lägenheten. love it. de närmsta 2 åren kommer bli så spännande!

jag kommer läsa till hälsoterapeut/instruktör (KY) i Sunne, ca 6 mil norr om Karlstad. flyttlasset lämnar Enköping v. 35. när jag är klar är planen att öppna eget. typ må-bra-center? vad tror ni?

efter att sagt hejsvejs till hyresvärdarna åkte vi in till Sunne C. ;) knallade in på sibylla och skrek "TJENA BRUDAR" till de trötta stackarna bakom disken... "i ert fikarum finns det två par kvarglömda gummistövlar. sen nästan en månad tillbaka... can i p-p-please have them?"
så nu har jag kasserat mina gamla och är stolt ägare av ett par röda tretorn. tjoho!

imorrn är det back to work som gäller. slut på semestern. detta betyder även slut på det hemska livet jag levt de senaste tre veckorna. imorrn börjar det - powerwalk innan frukost. inget godis. inga kakor på jobbet. minst 3 liter vatten om dagen. A3 träningscenter - here I come! 
jag är helt slut efter en hel dag i bilen så jag snarkar strax.
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0