den blödigaste tjejen. ever.

den blödigaste, klumpigaste, mest idiotiska tjejen. THAT'S ME
kom nyss hem från en fantastiskt trevlig kväll på en trevlig gård i lilla enköping, kissnödig som alltid. gör mitt, reser mig upp från stolen, spolar, böjer mig ner för att ta upp den tomma toarullen jag nyss tagit ur toapappershållaren och så hör jag PLUMS.
nej, det kan inte vara...

hjärtat slår hårt...

törs jag titta??

joo...

faaaan. fittans helvetes kuksugarjävel. iphonen ligger så långt ner i toan att jag knappt kan se den. hahaha! och första reaktionen är att skölja av den!
haha. skiiit.

nån som har en gammal avlag lur att låna ut?

helvete

RIP fialottas IPHONE 2009-07-11 kl 02:35


Kommentarer
Postat av: Peter

Haha,kan inte annat än att le lite åt händelsen, jag hade gärna sett din min just då... ;)

2009-07-11 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0