home sweet...?

nu har jag vart hemma i sveriget i två dagar. och det ända jag vill är att åka tillbaka. inte till supandet, men till malin och alla underbara nya vänner man skaffat... magaluf är det mest underbara, skitiga, turistiga, soligaste och stekigaste stället. i love it! bilder kommer snart

just för tillfället är jag ute i lillkyrka hos min underbara kusin kerstin. eftersom jag fick sms att restaurangen öppnade 16:00 här ute idag så var jag ju bara tvungen att kila ut. barnen fick sin "lilla present" - 1 kg godis var och mor och far en flaska rosé... som självfallet tömdes väldigt fort. :)

jag har tänkt mycket på vad en klok kille sa till mig igår:
man ska vara sig själv, det är den enda man behöver vara.
jag gillar det.
med de kloka orden tackar jag för mig ikväll. dröm sött allihopa

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej raring!!tack för fantastiskt sällskap och mysig pratstund..

2009-07-10 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0