skit skit skit

just förtillfället är jag fruktansvärt less på mig själv... vad hände med alla rutiner? innan semestern var allt i ordning, lägenheten var clean, tvätten skötte sig själv, pengar fanns på kontot, jag tog mig upp på mornarna i bra tid.
nu är allt kaos! värst av allt är att jag har försovit mig, två dagar i rad. idag blev jag två timmar sen... Igårkväll var ja orolig att batteriet i telefonen inte skulle klara sig tills imorse så jag gjorde en deal med en ruskigt bra kille som skulle komma och banka på dörren om jag inte hade skickat ngt sms innan 06:00... men det var jag duktig och gjorde... i sömnen eftersom jag inte minns det... så jag vaknade 09:07 av att mobilen ringer.

ser att det är jobbet.
jag börjar 08:00.
i västerås.
SKIT SKIT SKIT

idag får jag iaf min nya telefon. yeeaah.

haha! fick jag några samtal igår efter kontaktannonsen. hihi. men den bästa ringde först och får därför första tjing.

nu måste jag jobba... :)

Kommentarer
Postat av: snorbobban på hummekstafiket: pannbiffen

bjaaaaaaaaaaauuuur, som grönländskans rimskena

2009-07-17 @ 01:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0