djupt. sentimentalt. sophie.

mår man som man förtjänar? isf har jag vart riktigt dum mot någon... magen gör uppror. jag har setat på toa sen 06:30 imorse sen efter frukost och min vanliga promenad. kul. skitkul. ;)

hade sällskap tidigare av en av de klokaste jag vet. nästan hela vår konversation vid matbordet bestod av hans ord: "släpp det där nu"
och det är precis just vad jag gjort. jag är redo för att börja om. börja plugga, flytta, släppa allt som hänt de senaste två åren. fokusera på idag, för det är fasktiskt himla mycket enklare och skönare för själen att leva dag för dag.

yesterday is history, tomorrow's a mistery, but today..... today is a gift.

förutom allt med magen just idag så mår jag väldigt bra. mycket bättre än på flera år. känslan som finns i kroppen är harmoni. jag har släppt kontrollen, det går inte att ha någon kontroll med en cancersjuk pappa. vad som kommer hända och när? ingen idé att grubbla över det. jag kommer aldrig få något svar.

nu ska jag vila en stund till. till tonerna av joshua radin. rekommenderas. lyssna och njut


Kommentarer
Postat av: johannes

kan inte säger mer...

2009-07-30 @ 02:15:58
URL: http://hurjagsaknarhenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0