gabriellas sång

så fruktansvärt trött. höll på att köra av vägen imorse.
helgen har vart bra. i lördags träffade jag en gammal flamma, vi fikade. och pratade. mer än vi någonsin gjorde under tiden vi träffades. galet! men väldigt trevligt.
sen blev det glass på pipan med ännu bättre sällskap, sen middag på hamncafét med fotbollsbrudarna. det finns fruktansvärda bilder på facebook, meeen vaddå? det får man väl bjuda på?
igår fyllde pappa år. vi tog en roadtrip till sala silvergruva - vilket var riktigt intressant. lillebror, jag och far åkte ner på 155 m djup och fick en rundvandring i gruvan. mkt spännande! akustiken är helt otrolig! vår guide sjöng för oss, och jag rös. och fällde självklart en tår. sen var det min tur :) jag drog till med gabriellas sång:
Jag vill känna att lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till.
efter gruvan blev det antik-loppis. OJ va med shyssta grejer. allt från porslin till möbler, prydnadssaker och kokkärl. jag hittade fyra stycken tavlor på den snyggaste, sexigaste kvinnan som någonsin levt - marilyn monroe. sen gick färden till västerås. vi åt på restaurang varda. deras uteservering är väldigt mysig, maten kanon och vinet - lovely.
sen blev det walk the line i soffan.
usch så trött jag är idag... bäst jag tar och jobbar lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0