litet tips till er karlar:

SKICKA SMS!

det är det bästa ni kan göra! ta fram telefonen, skriv en rad och kvällen är gjord för damen ni skickar till. ja lovar! jag svär! sanning!
ett litet tips till er tjejer: svara på smset! killen ,vars sms ni svarar på, kommer bli superglad! jag lovar, svär osv.

enligt statistiska centralbyrån hade Sverige ett invånarantal på 9 253 675 i november 2008. om vi utgår från den summan och säger att 1/3 av dessa sitter på kunskapen hur man diktar ihop ett sms och skickar det till en annan person av den tredjedel jag ovan nämnde kommer det finnas 3 084 558,3333333 lyckliga personer i vårt avlånga land. och allt pga ett fjuttigt sms. unbeliveable.

själv är jag lycklig för att jag fick spendera 2 h med elin. hon är mitt lyckopiller. jag lovar, svär osv. ;)


Kommentarer
Postat av: Fredda

Sen är det ju bra om man skickar till rätt nr oxå ;)

2009-07-08 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0