hög som ett hus

ojojoj... jag som aldrig provat ngt starkare än tobak och sprit tror jag kan förstå hur det känns. ruset. huvudvärken...
jag är hög.
hög på spotify och rengöringsmedel.
har städat tamefan hela dagen. tom mina fönster är rena! jag kan äntligen se ut.
det roligaste var nog när jag tittade lite närmre på det andra fönstret och ser ett stort kladdigt märke. titta straxt till vänster ovanför lampan. det ser ut ungefär som ett nike-märke, uppochner. när jag tittar ut på taket nedanför ligger där en pepperoni. tack du underbara som valde att kasta den på mitt fönstret på väg hem från torggrillen! nu fick jag ytterligare en anledning att tvätta dom!
tack.
före:

efter:


ikväll: inga planer. qué pasa???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0