ödmjukhet är inte min grej...

försov mig imorse...igen.
måste springa hemifrån 06:20 för att hinna med tåget men vaknade 06:12. SHIT!
slängde på mig kläderna, saltsprayade håret och blåste genom det, sprang ut till bilen och sket fullständigt i att ozonlagret blev tunnare av mitt icke befintliga miljötänkande och hittade en tight lucka ganska nära tågstationen, DAGS ATT FICKPARKERA. fipplade och trixade. när jag kommer ut beskådar jag en helt otrolig parkering. har kanske 10 cm till bilarna framför och bakom. När jag yrvaket kommer på mig själv att jag måste springa till tåget skriker en kvinna från balkongen ovanför: "Fan va bra gjort! Jag satt nästan och hoppades på att det skulle gå åt helvete. Jag är imponerad!"
"Skicklighet, kallas det"

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vilken skön kommentar!

2009-05-08 @ 18:07:33
URL: http://saraps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0