rastlös

hmmm, vad ska man hitta på? är så rastlös och vet inte vad jag ska ta vägen. klättrar på väggarna och blir galen snart. nu har jag plockat, bäddat om sängen, diskat, tvättat, tagit en powerwalk och solat lite. kan inte klockan bli fyra så jag kan åka till danslokalen...
igår blev en dag ute på landet. pappa satt mig i jobb. han ringde och frågade, kan inte du hjälpa mig att skruva på tvättmaskinen? visst
jo tjena... tror ni at han hade planerat det för mig? nejnej, det blev ist att stå i dammen med skit upp till knäna. döda paddor, slemmiga ödlor. mums.
tur att jag hade högtryckstvätten till försvar iaf.
men jag fick vara lite arbetsledare iaf! satte alla brorsbarnen i jobb:

bilen ser iofs ut som innan men jag fick ut dom utanför dörren iaf. :)
senare blev det grillning hemma hos lillebror. underbar barbequemaster!


jag var inte hungrig när jag åkte hem igår :) tack snälla för en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0