jag är helt schitzo.

schitzofren-sophie. det är jag.
ibland är jag dum i huvudet. ibland är jag underbar. ibland är jag dotter och ibland är jag mamma. ibland älskar folk mig, ibland är jag hatad. ibland är jag svag, ibland är jag den starkaste i världen.
och jag säger: det är så här det är.
jag bestämmer själv. ¨

att min pappa nyss fått beskedet om att han nu får bara palliativ cancerbehandling (symptomlindrande med förbättad livskvalité och förlängd överlevnadstid som målsättning) kan ha något med saken att göra.

om du inte tycker om mig eller mina handlingar så behöver du inte ha någon kontakt med mig.
men tycker jag om dig och om du betyder ngt för mig så kommer jag berätta det. flera gånger om.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tänker på er! Många kramar../Fanny

2009-05-17 @ 16:58:31
Postat av: kerstin

Bara så Du vet så är Du viktig för mig Kramar

2009-05-17 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0