sober month, i have been longing for u!

nyscrubbad och nyduschad sitter jag är i värsta fredagsutstyrseln: linne och mini-shorts och har precis slängt in en broccoligratäng i ugnen. skulle egentligen sitta med en xbox-konsoll i handen nu hemma hos j, men jag somnade på soffan efter en välförtjänt solning. när jag väl ringde för att ursäkta mig svara en sömndrucken j.
jag: "skit detsamma, vi kan väl höras imorrn ist?"
nu ångrar jag mig.... känner mig på topp efter en skön dusch. vad tusan gör man i en småstad en fredag där allt stänger 18:00? känns som om alla kommer på ursäkter på att dricka sig full, men icke - jag är nykter den här månaden!

ska kanske ta och plocka upp alla kläder som ligger lite överallt i lägenheten till underbara toner av bowie.
men vem är det som river ur alla mina kläder i garderoben och slänger dom på golvet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0