loving you

har vart på bio ikväll, änglar & demoner. helt ok, men säger som mr muscle - bio är inte min grej. sitter inge skönt, kan inte pausa och gå och kissa eller koka kaffe. nej, nästa gång är det soffan som gäller.
gick iaf hem.
telefonen ringde. underbara kusin vitamin! torsdag är bokad. då är jag i lillkyrka hela dagen. 
och så kom jag på det, att jag har tagit fram älgfärs ur frysen. skit oxå! nu måste jag fixa det innan jag kryper ner. och så började jag gråta för 17e gången idag...
men en bra sak är iaf att jag har skrattat 18 ggr. ha!
en låt till er underbara där ute, go kväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, viken underbar låt!!! Vilken röstt. lite bakfullsraspig.. Varför låter inte vi sexigt när vi e bakfulla??? hehe



Skönt å se att du skrattat! Kram

2009-05-18 @ 12:24:38
URL: http://myfuckingtruth.blogspot.com
Postat av: sophie

SVAR: visst! högsta önskan: vakna upp brevid en sjungandes paulo. mmm.

2009-05-18 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0