love is in the air

Det blev en rolig, spontan kväll igår som slutade med att jag haltade hem med ont i fötterna vid 03:30. En näst intill nykter kväll med mycket dans. Jag älskar att festa med dig Elin, du är helt crazy! Tragiskt nog befnner jag mig alltid vid fel plats vid fel tillfälle och ser och hör saker jag inte ska. Och så blir jag kallad lögnerska. Tokigt...
Idag var en bra dag, har legat i solen och ätit cevapcici och langos. MUMS! Träffade mr. b och kira en stund. Hon är heeelt underbar! Jag vill ha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att du blir kallad lögnerska. Enköpings största mytoman och äckel...

2009-05-31 @ 14:57:56
Postat av: A.

Haha, alltid lika kul att läsa patetiska personers kommentarer på bloggar!

Och så kan jag meddela dig att äckel är en känsla, inget man kan vara..

2009-05-31 @ 16:58:19
Postat av: Sophie

vilken tur att vi alla är olika! tänk va tråkigt livet skulle vara annars...

2009-05-31 @ 20:48:42
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0