exhausted

på skiktröntgen har man hittat flera nya metastaser på båda pappas lungor och även ngt suspekt runt korsbenet (det är det som övergår i svanskotan). nu när det är spritt på så många ställen i kroppen kommer de inte att operera mer. men de ska försöka att behandla honom med cytostatika.
this is it.
han kommer inte bli frisk, nu gäller det bara att hålla tumörerna i schack och se till att han inte har ont.
skit.
han mår bra. har inte ont någonstans. men vem kan ta ett sånt här besked bra?
nu så är det bara att vara ett stöd, finnas där och se till att allt funkar.
och jag är redan utmattad.
skit

Kommentarer
Postat av: rigmor eriksson

hej vad ledsen jag blev för dej och din familjs skull när jag läste det du skrivit om din pappa,jag vet inte vad jag ska säga för att på något sätt kunna trösta vet bara att livet iblan bara är skit och helt omöligt att förstå.många kramar från mej som tänker på dej ofta. Kram Rigmor

2009-05-16 @ 19:09:05
Postat av: sophie

Svar:

ja det är finns nog inte ord som beskriver hur tråkigt det är. tack rigmor.

2009-05-17 @ 13:49:15
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0