tobbe-trollis

sitter här och fnissar åt igår. tragi-komik heter det väl? jag hysterigrät. när man är helt förstörd och nästan skriker ut tårarna - det var så jag var igår. hysterisk. schitzofren. jaja.
idag skrattar jag åt det ist. herregud...
skrattar åt mycket annat också. tänkte tex tillbaka på när mracing.se låg bakfull i min soffa förra helgen och plötsligt flög upp och hytte med näven åt tv när trollkarls-tobbe var i bild. "TROLLKARLSJÄVEL! JAG SKA TROLLA BORT DIG!" trollkarln höll uppenbarligen till i enköpingstrakterna förr i tiden. han gillade tydligen att mucka gräl på stadshotellet. (hallå?! stadshotellet? hur gammal är du m? ;)
när jag sa att han är screwable höll jag på att få en känga. aldrig mer att du nämner hans namn! OK?!
OK. haha!
this is for you m:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0