vinfull. frågetecken.

har köpt hem mitt absoluta favoritvin ikväll. kanske bli lite salongs och somna i soffan?

läste metro idag och under eko-sidan var det ett reportage om två framgångsrika killar. idén kom en av dem på när han blev ombedd av sin flickvän att gå och köpa bindor. killar + libress + ob = pinsamt, tycker de själv iaf. själv blir jag lite varm om hjärtat om det står en kille i kön på ica med endast ett paket ob i handen. det är kärlek det :)
hur som helst, killarna har nu startat laPostina.se där man kan prenumerera på sånt. dom har även ekologiska tamponger - I LIKE! jag som är den mest glömska personen - ever - tycker att det var en väldigt bra idé. nu kommer det alltså hem i brevlådan ist för att jag ska behöva bråka på grannen varje gång lingonveckan inträder.
tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0