massagemassagemassage

idag började vi praktisera all anatomi vi har läst = klassisk massage. och jag älskar min utbildning ännu mer :)
ikväll så blev det funk och gym, rygg idag. nu ska jag sippa lite på en proteinshake och skriva färdigt min bokrecension. dags att börja planera nästa vecka också.

v. 49 och 50 så har vi LiA. Lärande i Arbete. Alltså praktik. vi är första klassen som har två veckor LiA första terminen. vi ska använda de för att kartlägga branchen eftersom hälsa är så stort.
Jag har besämt att spendera de två veckorna i enköping så jag kommer närmre familjen.
v. 49 ska jag till Westerlundska Gymnasiet måndag och tisdag. jag ska hjälpa till på några idrottsklasser samt prata om stress och hålla några praktiska övningar samt avslappning under hälsopedagogiks-lektionerna.
onsdag är än tom, får se vad jag ska hitta på då... kanske åka till fasters dagis och se hur de jobbar med hälsa och massage där?
torsdag och fredag ska jag till räddningsverket i enköping och kolla hur brandmännen i enköping jobbar. DET ska bli skitkul!
v. 50 börjar jag på A3 måndag, tisdag och onsdag.
torsdag ska jag till Sätra Brunn och deras SPA-avdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0