darrig

kom nyss hem från hälsokällan och bodypumpen. jävlar va skönt det är att ta i så man darrar! skulle egentligen tagit mig till gymet 1 h tidigare för att gå på aerobic men fick oväntat besök. väldigt oväntat. jag bjöd på te och vi pratade nog i 1,5 h om livet, balansen och energier.
jag är så förundrad över alla trevliga människor här i sunne, det är inga konstigheter att börja prata med nån på coop, på gymet eller biblioteket - alla är så vänliga och öppna. lovely!
nu blir det carbonara till middag och dags att läsa igenom anteckningarna från dagen, första dagen på kroppsmassagekursen. anatomisk terminologi, skelettets uppbyggnad och lederna. spännande!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med pump.. jag kunde inte gå dagen efter jag kört mitt första pass, men det är skööönt! Du är så hjärtligt välkommen! Han var här på min födelsedag, men de var ungefär så att amn fick tvinga hit honom ;) Tack för alla fina ord! det känns så kul att höra.. Jag följer din blogg och tycker att du är otroligt inspirerande... :) Kram

2009-10-06 @ 07:49:09
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0