ack värmland du sköna


3 mil grusväg. så länge satt vi och skakade innan vi kom fram till toppstugan vid sunne ski. och nej, det är inte 3 mil dit hemifrån mig. snarare 1 mil + några kilometer grusväg... men vi körde lite tokigt. tur att jag har gps i min iphone. haha! men jäklar vilken fin utsikt vi fick.
varför har jag inte hittat hit tidigare?

i fredags åt vi kräftor och hade fruktansvärt trevligt. dennis kunde inte hålla sig utan ville självklart ta på alla tjejer ;)


ser faktiskt ganska skönt ut :)
har ikväll beställt en ny massagebänk. den förra jag beställde kommer inte levereras förrän i november. I DON'T THINK SO! vilken underbar utbildning jag har blivit antagen till! massage, personlig utveckling, träning och kost. HÄLSA. jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0