eftersvettningar och träningsvärk

pust.
kom precis hem från bodystep. herrejävlar va jobbigt det var. tillslut ville inte benen följa med kroppen så jag höll på att snubbla på den där brädan hela tiden :) stina i min klass var instruktör och skrek till mig hela tiden: "kom igen sophie! lever du sophie? ta i nu sophie!" åååh fy tusan för dig stina! på väg hem var benen som spagetti, och cykelturen som brukar ta 45 min blev lite längre. i mördarbacken (strax intill sunne golfbana) blev jag omkörd. av en kille på rullskidor, UPPFÖR. hahaha! han stakade som en sate och jag släpade benen efter mig. haha!
aja. thats life!
sitter och funderar på när min bänk som jag har beställt har tänkt att dimpa ner?

ojojoj va med bra massage det kommer ges på den här :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha! Härligt att bli omkörd i uppförs. av en kille på rullisar :D Bra jobbat idag! Kul att du var med! KRAM

2009-09-25 @ 00:18:26
URL: http://stinaviola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0