helgen v. 39

helgen vecka 39 går till historien.
det har vart den bästa helgen på väldigt länge. så här mycket kärlek har jag inte fått och gett på flera år av alla jag mött och tillbringat tid med.
tyvärr har det även vart den sämsta någonsin. själen gör ont. kroppen värker. idag ska jag inte ta nån massage, jag tror helt ärligt att jag kommer gå sönder isånnafall..
det är fruktansvärt jobbigt att jobba med sig själv. men ju fler gånger man är i balans, desto lättare är det att känna när man är i obalans.

idag börjar jag 13:30. då är det dags för processhantering. ph. vår lärare säger att "vi ska sätta ord på utbildningen, hur vi mår, känner och tänker" andra säger: gruppterapi. det här kan komma att bli väldigt spännande.

nu ska jag skriva färdigt hemtentan i taktil massage!
måste bara berätta en bra och rolig sak:

MIN MASSAGEBÄNK HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!



behöver du massage? hör bara av dig


Kommentarer
Postat av: Fanny

Då är ju frågan om man måste åka ända till Sunne? :)

2009-09-29 @ 22:08:35
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Postat av: Sofia

den ser bannemig skön ut.. den kan inte ta en tur till Bålsta?

2009-10-05 @ 16:56:35
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0