HV16

nej, jag har inte skrivit fel, antar att du tänker på hockey och HV71? jag menar HV16, postort: Enköping :) jag har hittat hem, efter 4h i buss. jag var faktiskt lite skeptisk först, men det är riktigt gött att åka buss. man vaggas lite fint till sömns. mmm... det mysigaste var nog när jag vaknade i ett ryck till min egen Zzznarkning. mina resekamrater i bussen sneglade surt, men jag log så stort jag kunde till dem, tror de kände av min glada energi :)
just i detta nu sitter jag med ett glas rosé framför "kändisdjungeln". jag får blunda var tredje sekund pga alla ormar. fyy fan. ikväll blir det chill, imorrn ska jag förbi hälsokostbutiken och köpa lite prylar, sen blir det hem till mor och far och praktisera lite taktil massage. kommer bli en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: boomboomboom

HV16 is tha shiat ;)

...miss u!

2009-09-12 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0