intention

processhanteringen vi hade igår var väldigt givande. det som sas kommer stanna där mellan de fyra väggarna men jag kan säga att det är som terapi - och jag älskar det. jag har fått en helt annan syn på de underbara tjejerna jag hamnat i grupp med :)

idag har vi haft drömstart. kursen heter drömstart och hålls av christer westlund som skrivit en massa böcker om detta. väldigt intressant och lärorikt. imorrn har vi fått "ledigt" för att jobba med uppgifter vi fick idag: "
Leta upp en person. Det kan vara någon i din närhet, vän eller bekant eller det kan tillochmed vara en kändis. Det behöver inte vara nån du känner eller pratar med. Ta reda på/kolla upp hur klar den här personen är i sin intention. Har de klart för sig vart de är påväg? Hur påverkar det dem?"
kan bli klurigt. kan bli enkelt. jag tar det imorrn, ikväll ska jag bara ha egentid. 18:15 är det bodypump sen så springer jag nog en stund på löpbandet.

c ya later

OCH FANNY: jag kommer till Enköping i tid och otid, ska se till att jag hör av mig då så vi kan boka en tid! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gillart!

2009-09-30 @ 18:57:58
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag kan också ställa upp om det tjatas ;)

2009-09-30 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0