life's gooood


don't worry, be happy!
maten blir så himla mycket godare när man har roligt också, eller hur?
idag: cyklade för första gången till skolan. det är en bit, tog mig 25 min och var alldeles svettig när jag kom fram :) vi började även med bakbens-massage. den taktila massagen är så underbar! själv så grät jag efter behandlingen. det såg ut som om en del av mina klasskamrater blev lite rädda, men det var ju inget... ja, äsch. svårt att förklara. nu är jag glad iaf. trött, men glad :) och mätt!
var förbi kolsnäs motionscenter efter skolan. de har ett gym där i hyffsade lokaler, med omklädningsrum och bastu. tyvärr har de som jobbar där blivit varslade och än så länge så vet de inte hur framtiden ser ut, förutom att anläggningen kommer läggas ner den 1/9 2010. jag skulle iaf få betala 200 kr för att få träna där, tom 100209. helt ok pris, right? såg även i "Sunnenytt" selmaspa fitness har prova-på-dagar hela nästa vecka. men de flesta i klassen tränar på hälsokällan. hmmm... jag kan inte bestämma mig. ja, äsch, tar det nästa vecka, då kanske man har fått första pengarna från csn också?
nej, nu väntar min stora kopp kaffe på mig! här nedan får ni ett liten bild på hur jag har det om dagarna. I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: jobacker

Hej hej!! :)

Hoppas allt går bra för dig!

Här är det full fart och allt går bra dok väldigt mycket att göra, tidiga mornar och sena kvällar..så inte många timmars sömn..

Lycka till nu!! pusss

2009-09-09 @ 20:54:42
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh vad härligt och mysigt du verkar ha det!!

2009-09-09 @ 22:03:46
URL: http://fannythelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0