på besök

är på besök hemma. just precis så känns det. men ändå ok :) i fredags mös jag på mitt nyfunna bibliotek: golfrestaurangen i enköping. ni är så sköna allihopa. och elin, du betyder mest.
i går blev det hälsomässa. mycket inspirerande. jag gjorde en frekvensmätning en kroppsscanning, testade vibrationsträning, pratade med representanter från fritidsförvaltningen och min gamla idrottslärare om hälsofrämjande arbete i kommun och skola, träffade en gammal barndomsvän som startat eget. hon sysslar med personlig hälsocoaching. kul! kika in på hennes hemsida här: ekanshalsa.se. träffade även en av medlemmarna i ghia-gruppen i enköping. de består av sju kvinnor som bildat gruppen för att bli "starkare" och de sysslar med allt från andlig guidning till zonterapi.
kroppsscanningen var dock det mest spännande, där fick jag svart på vitt hur jag ser ut i kroppen.
mitt bmi: 23.9
kroppsfett: 32,4% = 22,4 kg
aooutchh....
känns fruktansvärt skönt att ha kommit igång med träningen, när jag kommer på besök nästa gång, strax innan jul ska jag se till att göra en ny "mätning". då jävla kommer det se myyycket bättre ut. you'll see :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0