tröttmössa

jag kan inte förklara det... har inte vart såhär trött på väldigt länge. det känns som om man blåst ur sig själv hela veckan. tror att 09-orna kommer bli en av de bästa klasser brobygrafiska någonsin haft :)

igår var det nollning. 08-orna hade styrt upp och fixat en massa stationer med en massa hyss för oss, dock ingen förnedring :) vi åt tacobuffé och lekte så ska det låta. en fruktansvärt rolig eftermiddag och kväll!

kom precis hem från ICA. fick en smsavisering om att mina böcker jag beställt från adlibris hade anlänt. kanske ska sätta tänderna i Medicinsk grundkurs ikväll? blir iallafall en lugn helg i sunne, imorrn är vi några tjejer som ska åka till Mårbacka på Äpplets dag. en mysig eftermiddag.


nån som läst någon av böckerna tidigare?

Kommentarer
Postat av: jobacker

Låter som en bra vecka!!:)

Fick ni beställa allt material själva??

Idag tog jag en spontan klippning;)

Puss puss

2009-09-04 @ 19:30:57
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0