filmtips i regnrusket

jag har sett mycket bra film på sistone och känner för att dela med mig:

Law Abining Citizen - Thriller/Action med hetingen Gerard Butler. Hans fru och barn rånmördas och han hämnas, allt och alla. Blodig, rå och spännande - tills sista sekunden

Remember me - Romantiskt drama med Robert Pattinson. Punkt.

The Last song - Drama. Miley Cyrus (aka Hannah Montana) är en dryg tonåring. Låter som en B-rulle men oväntat så var det en riktig snyftarfilm. Oj vad jag grät...

Valentines day - Romantiskt drama. Mycket kändisar. Mycket kärlek. Don't need to say any more, huh?

The Blind side - Drama, based on a true story. Amerikanskt så det skriker om det. Sandra Bullock spelar stenhård, stenrik sydstadsmorsa som tar sig an en svart pojke. Att det spelas amerikansk fotboll gör grejen bara bättre.

Snabba cash - Otippat bra. Se den!

Några andra gamla klassiker, om du lyckats undgå dem:
Zombieland, Kung Fu Panda, The Hangover, The Curious Case of Benjamin Button, Stardust, In Bruge, RocknRolla, Role Models, Gran Torino, PS I Love U, Seven Pounds, Eddie Murphy Raw från -87,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hagelin! Jag saknar dig!

2010-10-23 @ 16:01:41
URL: http://arentjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0