rehab

sådär ja.
nu har jag haft 4 dagars rehab i värmland. rehabiliteringen har i huvudsak handlat om att limma ihop mitt hjärta. det har gått sådär. den första dagen ville inte limmet riktigt fästa, så jag var tvungen att använda ett såntdär riktigt kontaktlim och nu sitter alla delar där de ska. kay pollaks bok att välja glädje och dalai lama's lycka! är fruktansvärt provocerande böcker då man är ledsen i hjärtat, men fasen vilka fantastiska insikter jag gjort under tiden jag läst. de har verkligen förändrat mitt liv.

natten till igår var däremot hemsk. jag drömde såna fruktansvärda mardrömmar och vaknade av att någon skrek. efter några sekunder förstod jag att det var jag själv. herregud. har inte haft såna drömmar sen jag var liten.

nu håller jag på att bränner lite musik - jag ska jobba på sätra brunn i helgen och jag planerar att hålla i ett insanitypass samt ett boxpass. kommer bli skitkul! först och främst ska det kokas kaffe och sen blir det en löptur i vackra Heby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0