dag 1

Startvikt: 64,6 kg
Midjemått: 76 cm
Rumpa: 97 cm

Frukost: Yoghurt med linfrö och valnötter samt några puffar kanel och ingefära. Detox-te.
Mellis: Te och frukt.
Lunch: Te och två frukter.
Mellis: Te och frukt.
Middag: Grönsaksstavar med dip (massor av vitlök) och ostbågar till efterrätt :)

Det är inte särskilt mycket energi jag fått i mig och det känns verkligen att kroppen går ner några varv - jag har självklart inte samma energi som vanligt. Somnade i soffan kl 21:00 helt slut.
Tanken har slagit mig: hur tusan ska detta gå.
Ny dag imorrn med kurs i vaxning samt färgning av bryn och fransar. Spännande!

Fick frågan igår om tips på litteratur... Tyvärr har jag inget bra att komma med, utan har googlat allt som har med fasta att göra för att samla så mycket info som möjligt. Och självklart pratat med kunnig personal på flera olika hälsokoster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0