dag 2

Frukost: Yoghurt med linfrö och valnötter samt några puffar kanel och ingefära.
Mellis: En kopp curite och ett äpple.
Lunch: Te och två frukter.
Mellis: En mörk chokladtryffel
Middag: Grönsaksstavar med dipp och alldeles för mycket otskrokar till efterrätt.

Dagen kan sumeras i endel smärta :) Vi började dagen med att frisera varandras ögonbryn samt färgning av dess och våra fransar. Ett pilligt job men superkul! Eftermiddan följdes med vaxning av div kroppsdelar. Mina armhålor är numera renvaxade, men svider endel. Ska man bli fin, får man lida pin.
Jag ska genast beställa div saker till företaget så jag kan bredda min "meny" av behandlingar!
I matsynpunkt har det gått bra, var lite hungrig där på förmiddan men det gjorde ett äpple ändring på. Imorrn kommer nog bli tufft, men det får funka...

Ps. jag har inget maxintag av kalorier per dag. Det enda som gäller är att ingen fast föda får intas, utan bara råsafter samt te. Och självfallet massor av vatten mellan "målen". Eventuellt lite honung i tet för att stabilisera blodsockret. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0