dag 4

Förmiddagen har vart kämpig i skolan. Vi pratar om alla komponenter man behöver tänka på när man startar företag. Det enda jag tänker på är mat... Nu äter Cia och jag lunch iaf. Bäst att stanna i klassrummet ist för att gå ner till matsalen där alla frestelser finns. Såhär ser lunchen ut idag:

Den röda är en grönsaksjuice med bla. rödbeta, selleri, morot, palsternacka. uack! Jag spyr nästan bara jag luktar på den, så jag hoppar över den idag. Fy bubblan...

Maten idag:
Frukost: Curite och 1 dl katrinplommonjuice blandad med 1 dl vatten.
Mellis: Te
Lunch: 1 dl grönsakskur + 1 dl vatten och 1 dl 11+11 (fruktjuice) + 1 dl vatten och en kopp curite!
Mellis: Te
Middag: 5 dl vatten blandat med 3 tsk grönsaksbuljong (Ledins) + en pressad vitlöksklyfta
Kvällsmål: Te

Idag har jag druckit totalt 2,5 liter vatten under dagen, utöver dryckerna och jävlar va kissnödig jag är. Hela tiden. Antagligen bara precis så som det ska vara? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0