fort. dag 3

Efter att jag tänkt på vad jag ska äta när fastan är över for jag upp. Cia och jag hällde i oss våra drycker sen for vi till Karlstad med Buder och Emma. En spontan shoppingdag resulterade i en full baklucka.
OMG


När vi hade släppt av tjejerna i gettot så blev vi stannade av Farbror Polisen.
"Heeej!" ropade jag när jag hissade ner rutan
"Heeej!" lät polisen tillbaka med ett jätteleende. "Idag har vi körkorts- och nykterhetstest."
"Kan vi börja med att blåsa, för min plånbok är i bakluckan?" frågade jag snällt, men var trots allt fnissig och nervös. (Vad är det med karlar i uniform?)
Jag blåste och fick reda på att jag var nykter idag. Yeees. :)
"Körkortet kan jag titta på en annan dag, kör försiktigt!"
Jag behövde alltså inte visa körkortet utan att behöva flasha med tuttarna i nån djup urringning. Idag räckte det med flanellskjortan och ett leende. I like :)

Maten idag ser ut som följer:
Frukost: Curite + 1 dl katrinplommonjuice blandat med 1 dl vatten.
Lunch: Curite
Middag: 5 dl grönsaksbuljong med en pressad vitlöksklyfta i.



Lärdom tills imorrn: MERA VATTEN. Har bara druckit 0,5 l idag mellan målen samt "hoppat" över lunchen eftersom vi inte fick med oss de dryckerna till Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0