"alltså, vad är gonorré egentligen?"

SKRATTATTACK! Elin och jag hade en helkväll igår och självklart så spårade våra diskutioner. och jag älskart!!
självklart så kom vi bort från varandra på den oerhört stora nattklubben Joar Blå så jag gick hem. till en tom säng. fruktansvärt ensamt.... kom upp i skaplig tid imorse, kilade ner till sjukan och min tid på barnmorskeavdelningen. Träffade självklart på några bekanta som ska ha barn med beräknat nedsläpp 17/8. Självklart får jag höra:
"Nääh men va skoj! Är du också gravid??" 
"Nej."
"Nehe.. så du väntar på någon?"
"Nej.."
"Nehe...?"
"Nej, ni vet.. jag är så här tjock... Tack för att ni frågade... Jag är bara här för den årliga kollen... Typ."




Pinsam tystnad........




En dörr öppnas och mitt namn ropas upp. TACK GODE GUD. :-D

och nu sitter jag här på jobbet och fryser igen. ute skiner solen starkare än på länge. ååååhh va jag inte vill vara här just nu. MEN, det är bara två veckor kvar.
TVÅ VECKOR KVAR PÅ BANKEN. Herregud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0